Twee BIZ-deelnemers hebben een nieuwe naam!

Published on Wednesday, November 15news

De afgelopen weken hebben zowel BIZ-deelnemer People Intouch als Hotel Twenty Eight hun naam veranderd! Beide ondernemers maken hun nieuwe merk-identiteit met trots bekend, daarom delen wij graag iets over deze verandering!  

People Intouch wordt SpeakUp
Sinds een paar weken is de naam van klokkenluiderorganisatie ‘People Intouch’ (Olympisch Stadion 6) verandert in ‘SpeakUp’:

“We hebben achter gesloten deuren heel lang aan ons nieuwe merk gewerkt. Daarom zijn we heel enthousiast en trots om het nu eindelijk bekend te kunnen maken.
Waarom deze verandering? Omdat communicatie belangrijk is. Wij geloven dat organisaties een omgeving moeten creëren waarin de stemmen die vaak niet worden gehoord de kans krijgen om zich uit te spreken.
Dankzij onze openheid en ons constante streven naar excellentie hebben we al organisaties over de hele wereld kunnen helpen bij de overgang van een compliance-cultuur naar een ‘speak up’-cultuur. Nu is het officieel. Wij zijn SpeakUp en we helpen organisaties te luisteren voor de verandering.”

Bekijk de nieuwe site van SpeakUp hier: https://speakup.com/

Hotel Twenty Eight wordt The July
Hotel ‘Twenty Eight’ (Stadionplein 260) verandert hun naam in ‘The July’ en breidt zich naast hun locaties in Amsterdam uit in de rest van Europa:

“We zijn verheugd dit spannende nieuws met jullie te kunnen delen: de afgelopen maanden zijn we een rebranding ondergaan, die beter past bij wie we zijn en wat we bieden. Met trots presenteren we onze frisse, levendige nieuwe identiteit! De appartementenhotels worden onder één merk verenigd, met een nieuwe website en een nieuwe naam: The July.
Ons verhaal begon met drie locaties in Amsterdam, maar we zijn nu bezig om ons concept door heel Europa te verspreiden. Hierbij blijft onze warme en gastvrije sfeer, oog voor geweldig design en het bieden van echte flexibiliteit constant.
The July is een merk en een naam die beter weergeeft waar we voor staan. De maand juli is de perfecte mix van werk en ontspanning – een maand waarin alles haalbaar lijkt.
Samengevat: We zijn nog steeds hetzelfde bedrijf met hetzelfde product en hetzelfde doel: het creëren van het best mogelijke verblijf. Maar met een nieuwe naam, merk en uitstraling.”

Bekijk de nieuwe site van The July hier: https://www.thejuly.com/